ورزشی

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ووشو: مسابقات کوراش بانوان درسطح خوب و میزبانی شایسته برگزار شد/ کوراش همچنان در مسیرپیشرفت است

حمیده صادقی از کیفیت و کمیت رقابتهای انتخابی کوراش بانوان در زاهدان ابراز رضایت و تصریح کرد: فدراسیونووشو بستر مناسب و منطقی را در قالب یک برنامه‌ریزی خوب برای کوراش ترسیم کرده که خوشبختانه این ورزشهمچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ووشو گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور درزاهدان با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ۱۸ استان کشور در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و میزبانی زاهداننیز با شرایط خوبی به همت هیات استان سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی برگزار شد.

حمیده صادقی تصریح کرد: کوراش به یک رشته‌ی مدال آور برای ورزش کشور تبدیل شده و فدراسیون ووشو هم بستر  خوب و منطقی را در قالب برنامه‌ریزی برای این رشته‌ی مهیج فراهم کرده و سطح کمی و کیفی بالای این رویداد رقابتینیز بیانگر ادامه‌ی مسیر پیشرفت کوراش بانوان ایران است.

سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون ووشو  با بیان اینکه کوراش بانوان رویدادهای مهم بین‌المللی را پیش رو دارد، اظهارداشت: برگزاری این مسابقات که بمنزله‌ی انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شد، این امیدواری را بوجود آورد که یک تیمملی قدرتمند راهی رقابت‌ها شود و برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا