بدون دسته بندی

تغییر مهم در ووشو/ صادقی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ووشو شد

حمیده صادقی با حکم رئیس فدراسیون ووشو به عنوان سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری سیمای وطن؛ مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ووشو صبح امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن) در سالن استاد فارسی واقع در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و مهدی علی‌نژاد نماینده فدراسیون بین‌المللی ووشو به همراه سایر اعضا حضور داشتند.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون در ابتدای این مجمع ضمن خیر مقدم به همه حاضران، گزارشی از عملکرد ووشو را ارائه کرد و در این بارهاظهار داشت: عملکرد ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو درخشان و فوق‌العاده بود و این عملکرد سهم زیادی در جایگاه کاروان ایران دراین بازی‌ها داشت.

وی در ادامه پیرامون برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ صحبت کرد و گفت: سال شلوغی داریم و امیدوارم روند مدال‌آوری‌هاو نتایج مثل همیشه، خوب و درخشان پیش برود. ما سال سختی را سپری کردیم و امیدوارم روزهای خوبی را در ۱۴۰۳ در پیش داشتهباشیم.

رأی‌گیری درخصوص ادامه فعالیت نایب رئیس دوم فدراسیون (امور بانوان) بخش دیگری از مجمع امروز بود و اعضا به برکناری نایب ریس پیشین رای دادند دادند که در ادامه از سوی رئیس فدراسیون ووشو، حمیده صادقی به عنوان سرپرست نائب رئیسی فدراسیون ووشو معرفی شد.
“صادقی” در حال حاضر مشاور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و کارشناس رسمی دادگستری  و دارای  مدرک دکتری جامعه‎شناسی ورزش است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا