ورزشی

راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور/ پنجمین تیم حسن نگهداری در لیگ برتر بسکتبال

آینده‌سازان تهران با کسب سومین پیروزی در برابر  گلگهر سیرجان در مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ دسته اول حرفه‌ایبسکتبال کشور ، علاوه بر صعود به فینال، جواز حضور در رقابتهای لیگ برتر بسکتبال کشور را به ارمغان آورد.

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال کشور با برگزاری دو دیدار دنبال شد که آینده‌‌سازان تهران در سالنورزشی نیاوران با برتری ۷۸_ ۷۴ در یک بازی مهیج، موفق شد برای سومین بار در رویایی با نماینده‌ی استان کرمان بهبرتری دست پیدا کند.

آینده‌سازان تهران با سرمربیگری حسن نگهداری از مربیان سازنده و موفق بسکتبال کشور در سری نیمه نهایی بابرتری سه بر یک در مقابل گلگهر سیرجان با صعود به فینال این دوره از رقابت‌ها، به عنوان اولین تیم به لیک برتر فصلبعد راه‌یافتند.

حسن نگهداری از مربیان تهرانی که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه را دارد، تاکنون پنج بار تیم هایمختلف را تز دسته‌ی پایینتر به لیک برتر هدایت کرده است.

اکنون با راهیابی آینده‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور برای فصل بعد شاهد حضور سه تیم مهرام، طبیعت و آینده‌سازان از تهران  در این رقابت‌ها خواهیم بود.

مهگل البرز مقابل مهمان خود گلنور اصفهان ۶۸_۶۳ شکست خورد تا سری نیمه نهایی بین این دو تیم به تساوی ۲۲برسد. برنده‌ی بازی پنجم در اصفهان، فینالیست می‌شود و به عنوان دومین تیم، جواز حضور در لیگ برتر بسکتبالایران را بدست خواهد آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا