بین‌الملل

ترس صهیونیست‌ها از هشدارهای مقاومت فلسطین؛ استقرار “گنبد آهنین” در قدس و تل‌آویو

منابع خبری فلسطینی و عبری از آمادگی رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات موشکی احتمالی فلسطینی‌ها با استقرار گنبد آهنین در قدس و تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش سیمای وطن، خبرگزاری فلسطینی “سما الأخباریه” امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی هشدارهای گروه‌های مقاومت فلسطین درباره تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را جدی گرفته است.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای احتمال شلیک راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی و تل‌آویو آماده می‌کند.

سما الأخباریه به نقل از منابع خبری عبری زبان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس هرگونه حمله گروه‌های مقاومت به اراضی اشغالی، اقدام به استقرار سامانه گنبد آهنین در اطراف قدس و تل‌آویو کرده است.

در همین حال، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نهادهای امنیتی این رژیم تهدیدها و هشدارهای گروه‌های مقاومت فلسطین درباره تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی را کاملا جدی گرفته‌اند.

طبق گزارش این شبکه، نفتالی بنت، نخست‌وزیر دولت رژیم صهیونیستی علی‌رغم هشدارهای گروه‌های مقاومت فلسطین، در ۷۴اُمین سالروز اشغال فلسطین با تعرض صهیونیست‌های تندرو به مسجدالاقصی موافقت کرده است!

این درحالی است که فلسطین الیوم اعلام کرد که شماری از صهیونیست‌های تندرو با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر صبح امروز به مسجدالاقصی یورش بردند.

فلسطین الیوم همچنین اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی حمله کردند.

ترس صهیونیست‌ها از هشدارهای مقاومت فلسطین؛ استقرار "گنبد آهنین" در قدس و تل‌آویو

طبق این گزارش، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله‌های پلاستیکی به سمت فلسطینی‌ها شماری از آنها را مجروح کردند.

ترس صهیونیست‌ها از هشدارهای مقاومت فلسطین؛ استقرار "گنبد آهنین" در قدس و تل‌آویو

فلسطین الیوم همچنین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک گاز اشک آور به سمت نمازگزاران فلسطینی در مصلای القبلی در مسجدالاقصی کردند.

منابع همچنین از بازداشت چند فلسطینی در مسجدالاقصی خبر دادند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا