ورزشی

آکادمی تنیس بهشت برای رفع دغدغه ی خانواده های طرفدار تنیس

سوال مشترک  بسياري از خانواده ها برای سوق دادن فرزندانشان به رشته های مختلف از جمله تنیس، چگونگی قرار گرفتن در یک مسیر صحیح و اصولی است تا به انتخاب مجموعه های خوب و مربیان کارآزموده برسند .

شکی نیست که دغدغه های خانواده ها بسیار منطقی و قابل احترام است و  تجربه هم ثابت کرده  که حساسیت خانواده ها و تحقیق برای انتخاب بهترین فرصت برای فرزندانشان ،  یکی از زمینه های اصلی برای نخبه پروری در ورزش دنیاست .

هنرستان تربیت بدنی آینده سازان از جمله مدارس ورزشی در کشور است که زیرساخت های بسیار مناسبی برای رشد و تعالی تحصیلی و ورزشی فرزندان این مرز و بوم از پیش دبستانی تا هنرستان را دارد .

این مدارس تخصصی فرصتهای خوبی را برای آموزش های پایه ای در  ورزش های مختلف از جمله تنیس فراهم کرده بطوریکه آکادمی تنیس بهشت  در قالب این هنرستان ، با مدیریت دکتر بهشته دادگر  از ملی پوشان سابق تنیس بانوان ایران با برخورداری از تحصیلات آکادمیک، یک محیط مناسب و مطلوب آموزشی را برای کودکان چهار تا دوازده ساله را بوجود آورده است که با تازه ترین متدهای آموزشی روز تنیس دنیا تحت تعلیم قرار میگیرند .

آکادمی تنیس بهشت  هشت ماه نخست سال ۱۴۰۲ را هم با ایجاد یک فضایی همراه با نظم، آرامش و تخصص سپری کرد تا همچنان به عنوان یک محیط آموزشی ایده آل برای تنیس کودکان مطرح باشد.

بهشته ی دادگر که بعنوان مدیر استعدادیابی فدراسیون تنیس نیز فعالیت دارد، بصورت مستقیم دوره ها را نظارت و هدایت می کند که از مهم‌ترین شاخصه های یک دوره ی آموزشی فنی و تخصصی است و همواره به عنوان دغدغه ی خانواده ها محسوب می شود تا فرزندان خود تنیس را علاوه بر یک محیط خوب ، در یک فضای کاملا آموزشی و زیر نظر یک مدیر علمی و تخصصی سپری کنند .

تفکیک دوره ها و درجه بندی تنیس آموزان از دیگر قابلیت های خوب دوره های آموزشی آکادمی تنیس بهشت به عنوان یک آکادمی تخصصی تنیس کودکان است.

نظم و آرامش در دوره ها و همچنین حضور مربیان خوبی که با مدیریت  بهشته دادگر فضای فنی و تخصصی آکادمی را اداره می کنند یک شاخصه ی مهم دیگر برای این آکادمی تخصصی تنیس کودکان است .

مهسا داداشلی، رکسانا کاظمینی، نفیسه کرمانی، فریبا قادری، نارگل میرفخرایی، آرام محمدی، مهرناز احمدی و عاطفه کاملی مربیان و همکارانی هستند که  در آکادمی تنیس بهشت به عنوان یک آکادمی تخصصی خاص برای کودکان همراهی می کنند و این آکادمی با برخورداری از یک کادر متخصص به بستری خوب و مهم در آموزش تنیس کودکان در ایران تبدیل شده است.

دوره های ۱۴۰۲ هم برای آکادمی تنیس بهشت همچون ادوار گذشته به عنوان یک دوره ی پسا کرونا به خوبی و با موفقیت سپری شده و بار دیگر غریو شادی کودکان و نونهالان تنیس ایران را که این محیط را برای آموزش و آغاز دوران ورزشی خود انتخاب کردند، در فضای هنرستان ورزشی آینده سازان طنین انداز کرد .

آکادمی تنیس بهشت را می توان آغازی خوب و منطقی برای ورزش تنیس دانست که نقش ارزنده ای در پرورش نسل آینده ی تنیس ایران دارد و این مهم در سال های گذشته نیز با ظهور پدیده های مختلف تنیس ایران که از این آکادمی سربرآوردند، به اثبات رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا