اسلایدورزشی

شمارش معکوس برای انفجار بمب در فوتبال ایران

ایمان گودرزی: آنقدر که در فوتبال ایران پول هست، در خارج از کشور نیست. بخصوص برای بازیکنانی که قصد دارند پیشرفت کنند و در اروپا برای خود نام و نشانی به دست بیاورند.

امیر عابدینی، مدیرعامل سابق پرسپولیس می‌گفت: «وقتی بازیکن در لیگ ایران می‌تواند چندین برابر تیم‌های خارجی پول بگیرد، دیگر انگیزه‌ای برای او نمی‌ماند که لژیونر شود و به فوتبال اروپا برود. قانون اشتباه است که این پول‌های هنگفت به ستاره‌های داخلی پرداخت می‌شود و انگیزه آنها برای انتقال به اروپا کاهش پیدا می‌کند.» حالا و در نقل و انتقالات این فصل مشاهده می‌کنیم که بسیاری از لژیونرها مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته و در حال بازگشت به لیگ برتر هستند. شجاع خلیل‌زاده با تراکتور قرارداد بست، مهرداد محمدی مورد توجه استقلال است، سعید عزت‌اللهی را دو تیم مطرح پایتخت می‌خواهند، محمدحسین کنعانی‌زادگان در رادار پرسپولیس است و شهاب زاهدی نیز همینطور. بمب‌ها یکی پس از دیگری در حال انفجار هستند و این یعنی از تعداد لژیونرها کم می‌شود و به ستاره‌های لیگ ایران اضافه.

محمدحسین کنعانی‌زادگان
دو فصل را با پیراهن الاهلی گذراند و در سالی که به اتمام رسید، گل‌های مهمی هم برای تیمش در لیگ ستارگان قطر به ثمر رساند. محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از اتمام قرارداد با الاهلی بازیکن آزاد است و بدون هیچ مشکلی می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.
پرسپولیس او را برای جانشینی گئورگی گولسیانی می‌خواهد و مذاکراتی نیز میان طرفین انجام شده است. بازگشت کنعانی‌زادگان به پرسپولیس تقریباً قطعی است.

شمارش معکوس برای انفجار بمب در فوتبال ایران

شهاب زاهدی
با پایان قرارداد قرضی با آکادمی پوشکاش، شهاب زاهدی باید به اوکراین برگردد و طبق تعهد برای زوریا بازی کند. او اما با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده و به توافق نیز رسیده است.

گفته می‌شود بند فسخ قرارداد او با زوریا حدود سه میلیون دلار است که پرداخت آن نه از پس پرسپولیس برمی‌آید و نه هیچ باشگاه ایرانی دیگری.

شمارش معکوس برای انفجار بمب در فوتبال ایران

سعید عزت‌اللهی
برای چندمین فصل پیاپی بحث حضور سعید عزت‌اللهی در لیگ ایران شنیده می‌شود.
عزت‌اللهی شش ماه دیگر با وایله قرارداد دارد و البته پیشنهاد تمدید دو و نیم ساله را از باشگاه دانمارکی دریافت کرده است. با این حال استقلال و پرسپولیس خواهان امضای قرارداد با او هستند اما سعید تأکید کرده که باید با وایله برای انتقال به لیگ ایران صحبت کند. البته شنیده می‌شود هدف عزت‌اللهی همچنان بازی در یک تیم اروپایی است.

شمارش معکوس برای انفجار بمب در فوتبال ایران

شجاع خلیل‌زاده
بعد از یک فصل بازی برای الاهلی و البته چندین سال حضور در لیگ ستارگان قطر، شجاع خلیل‌زاده تصمیم گرفت به پیشنهاد تراکتور جواب مثبت بدهد. او وقتی دید شرایط برای بازگشت به پرسپولیس مهیا نیست، مسیر تبریز را جایگزین کرد و حالا یکی از ستاره‌های تیم کهکشانی زنوزی است.
شجاع امیدوار است با حضور دوباره در تراکتور بتواند فصل درخشانی را رقم بزند و همچنان یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی ایران باشد.

شمارش معکوس برای انفجار بمب در فوتبال ایران

مهرداد محمدی
با وجود اینکه چند سال قبل و در مصاحبه‌های متعدد مدعی شد پرسپولیسی است و نمی‌تواند پیراهن استقلال، تیمی که برای شکستش لحظه‌شماری می‌کرده را بپوشد اما جواد نکونام بی‌توجه به این مسائل نام مهرداد محمدی را در لیست خود قرار داده و به توافق با او نزدیک شده است.
محمدی فصل قبل پیراهن دو تیم العربی و السیلیه را پوشید و گل‌های زیادی هم در لیگ ستارگان وارد دروازه رقبا کرد.

بیشتر بخوانید:

258258

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا