ورزشی

ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ توریست خواهد بود!

یک برنامه فوتبالی در برزیل به معرفی قوی‌ترین و ضعیف‌ترین تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت.

به گزارش صفحه تجارت، تنها پنج ماه به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است. سوال علاقه‌مندان به فوتبال این است که کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی در این دوره هستند؟

یک برنامه تلویزیونی در برزیل تمام ۳۲ کشور را در چهار دسته مختلف رتبه بندی کرده است: “شانس اول قهرمانی”، “نامزدهای کسب جام”، ” تیم‌هایی که ممکن است شگفتی ساز شوند” و در نهایت “توریست‌ها.”

۱۴ تیم در بخش توریست‌های این دوره قرار دارند یعنی تیم‌هایی که هیچ شانسی ندارند و فقط می توانند از حضور در جام لذت ببرند. یکی از این تیم‌ها ایران است.

توریست‌ها 

کاستاریکا

عربستان سعودی

کانادا

ایران

مراکش

قطر

تونس

کره جنوبی

استرالیا

ایالات متحده آمریکا

مکزیک

غنا

ژاپن

کامرون

ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ توریست خواهد بود!

شگفتی‌سازان احتمالی

اکوادور

ولز

لهستان

دانمارک

صربستان

سوئیس

سنگال

اروگوئه

همه این تیم‌ها این پتانسیل را دارند که تیم‌های بزرگ را با مشکل روبرو کنند. سنگال، قهرمان جام ملت‌های آفریقا امسال می تواند یک تهدید واقعی برای تیم های بزرگ باشد. همانطور که ولز که برای اولین بار از سال ۱۹۵۸ به جام جهانی راه یافته است.

نامزدهای کسب جام

کرواسی

پرتغال

هلند

بلژیک

انگلیس 

اسپانیا

فرم نگران‌کننده اخیر انگلیس هواداران این کشور را نگران کرده است. تیم های دیگر به ویژه اسپانیا همیشه در تورنمنت‌های بزرگ خطرساز هستند. باید دید آیا کریستیانو رونالدو می‌تواند الهام بخش پرتغال برای قهرمانی در جام جهانی باشد یا خیر.

شانس اول قهرمانی

آرژانتین

آلمان

فرانسه

برزیل

اما آرژانتین، آلمان و فرانسه در کنار برزیل به عنوان مدعیان قهرمانی در جام جهانی قرار دارند.

فرانسه چهار سال پیش در روسیه قهرمان جهان است اما آرژانتین را دست کم نگیرید، آرژانتینی که در حال حاضر در ۳۲ بازی بدون باخت است و در یک سال گذشته هر دو جام کوپا آمریکا و فینالیسیما را برده است. مانند رونالدو، این آخرین جام جهانی لیونل مسی است. این مهاجم افسانه‌ای مصمم است تا قبل از آویختن کفش‌هایش، تنها جامی را به مجموعه‌اش اضافه کند که تاکنون از آن  دور بوده است. آیا سال ۲۰۲۲ سال او خواهد بود؟

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا