ورزشی

سپاهان پرستاره و چالش حفظ جایگاه سومی/ از سومدیریت تا مشکلاتفنی

سپاهان که موفقترین تیم در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران بود و با صید ستاره‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورو نتایج فوق‌العاده ابتدای فصل مدعی عنوان قهرمانی لقب گرفت، اکنون بهترین نتیجه‌ای که می‌تواند به ارمغان آورد،حفظ جایگاه سومی است.

طلایی‌پوشان اصفهانی فصل پرچالشی را سپری کردند از جذب بازیکنان با شرایطی خارج از قوانین فدراسیون فوتبالتا نتایجی که با فراز و فرود همراهی بود.

اتفاقاتی که براق تیم فوتبال پرهوادار سپاهان رخ داد ناشی از سومدیریتهای مدیریتی و مشکلات فنی بود که دوریآنها از صدر جدول را رقم زد تا همچنان دوستداران پرشور خود را در انتظار موفقیت‌های گذشته قرار دهند.

سپاهان با تساوی یک بر یک در رویارویی با مس رفسنجان که با اندیشه‌های محرم نویدکیا هدایت می‌شود و با توجهبه بردی که تراکتور در جدال با گلگهر بدست آورد، اکنون برای حفظ جایگاه سومی در جدول رده‌بندی هم با چالش جدیدروبرو خواهد شد.

امید نورافکن که پس از تساوی مقابل پرسپولیس به صراحت از اینکه صدر جدول در اختیار تیم دیگری باقی ماند، ابرازخوشحالی کرده بود، اکنون جای سوال دارد که پس از تساوی مقابل مس رفسنجان که باعث شد، بهترین جایگاه آنها درپایان فصل در بهترین حالت سومی باقی بماند، چه نظری دارد.

ممد دانشگر و برخی دیگر از بازیکنان  که زمان زیادی را به استوری گذاشتن یا حذف آنها، سپری می‌کنند، نظرشان درخصوص جایگاه سپاهان چیست؟

مورایس که تلاش دارد  به همه دیکته کند، تیمش پرستاره نیست، اکنون آیا در خصوص بازی با مس رفسنجان صحبتمی‌کند یا باز هم مصر است که از پرسپولیس سخن بگوید و تاکید کند، آنها باید ناراحت باشند که قهرمان نمی‌شوند نهسپاهان !

نیازی نیست مورایس اندیشه‌های کارشناسان را در خصوص سپاهان تغییر دهد، او می‌تواند بازخورد عملکرد مدیریتیو سرمربیگری سپاهان را در قالب یک نظرسنجی از علاقمندان بخواهد، آنگاه قضاوت راحت‌تر خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا