اقتصادی

بسته حمایتی دولت زیان وارده به کسب و کارهای دیجیتال را جبران می‌کند

آرمینا مهرابی فعال در حوزه تجهیزات ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار سیمای وطن اظهار داشت: فضای دیجیتال زمینه‌ای را فراهم کرد تا افرادی که مشاغل دولتی ندارند بتوانند در حوزه‌های مورد علاقه و تخصصی خود در این فضا درآمدزایی داشته باشند که شرایط موجود به دنبال محدودیت‌ها در اینستاگرام و اپلیکشین‌های خارجی موجب شد تا تدبیری مناسب برای این کسب و کارها اندیشیده شود که بسته حمایتی دولت در این راستا بوده است.

وی افزود: تا جایی که مطلع شدم در این بسته معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان این مشاغل دیده شده که به این افراد امکان می‌دهد با تمام توان در بستر اپلیکیشن‌های داخلی فعالیت کنند.

این فعال کسب و کار اینترنتی گفت: همین خود یک مزیت عمده است که به کسب و کارهای مجازی کمک می‌کند تا بخش قابل توجهی از درآمد خود را محفوظ کنند که جبران کننده خسارت‌های متحمل شده در دوران کرونا خواهد بود.

مهرابی ادامه داد: حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی هم از آن دسته از حوزه‌هاست که امکاناتی از قبیل مکانی مناسب و بزرگ برای عرضه محصولات نیاز دارد که در شرایط موجود تامین آن برای خیلی‌ها امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: کسب و کارهای دیجیتال فرصتی عالی برای افراد به منظور کسب درآمد است که البته این نیاز وجود دارد که نرم‌افزارهای داخلی هم خدمات خود به مشتری‌ها را توسعه داده و خود را به سطح مشابه‌های خارجی برسانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا