ورزشی

دبیر فدراسیون هاکی: هاکی آقایان همچنان قدرت برتر آسیاست/ تلاش برای سکوی آسیایی بانوان ادامه دارد/ سازمان جوانان هلال احمر، حامی هاکی ایران بوده است

دبیر فدراسیون هاکی با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم مردان و پنجمیتیم بانوان در مسابقات هاکی قهرمانی آسیا، از حمایت جمعیت هلالاحمر کشور تشکر کرد.

امیر محمود علی‌آبادی دبیر فدراسیون هاکی با ابراز تاسف از فقدانرئیس جمهور شهید و دیکر شهدای خدمت در سانحه‌ی بالگرد، گفت: شهادت سیدابراهبمرئیسی رئیس جمهور کشورمان و دیگر خادمان ملتبرای ملت ایران بسیار حزن‌انگیر بود که یاد و خاطره‌ی خدمات جهادیرئیس جمهور شهید را گرامی می‌دارم.

دبیر فدراسیون هاکی گفت: کسب عنوان قهرمانی تیم ملی هاکی ایران دررقابتهای داخل سالن قهرمانی آسیا، با اقتدار برای نهمین باز برای ورزشکشورمان به ارمغان آمد بطوریکه پس از پشت سرگذاشتن مرحله‌یمقدماتی در دیدار فینال در رویارویی با مالزی، برتری قاطعانه‌ی ۷ _ ۱رقم خورد تا اقتدار هاکی ایران در قاره کهن همچنان استمرار یابد.

او افزود: تیم ملی هاکی آقایان دارای رنکینگ دوم جهانی است و بار دیگربا کسب عنوان قهرمانی فرصت حضور در رقابتهای قهرمانی جهانبدست آمد که این مهم حاصل توجه ویژه  دکتر بهرام قدیمی رئیسفدراسیون نسبت به توسعه و تعالی هاکی کشور است.

امیرمحمود علی‌آبادی با اشاره به حضور تیم ملی هاکی بانوان ایران درمسابقات قهرمانی آسیا گفت:  این مسابقات آسیایی به عنوان انتخابیجام جهانی در  شهر چونبوری   تایلند با حضور ۹ تیم برتر اسیا برگزارشد که تیم ایران در یک گروه سخت به مصاف تیم های  قزاقستان، مالزی ،عمان ، ویتنام  رفت که در گروه خود با قرار گرفتن در جایگاه سوم درمصاف با کامبوج تیم سوم گروه B  به پیروزی و مقام‌ پنجمی رقابتهادست یافت که در واقع تکرار عنوان دور‌ه‌ی قبل بود.

علی‌آبادی با بیان اینکه سطح مسابقات در بخش بانوان بسیار بالا بود،تصریح کرد:

بازیکنان تیم ملی از جان مایه گذاشتند و ، هدف فدراسیون هم  با جذبمربی امریکای ، چینی و برگزاری ۹ اردو  تدارکاتی قطعا قرار گرفتن رویسکو‌ بود اما این پایان کار نیست و قطعا فدراسیون هاکی توجه و تمرکزخود برای حمایت از بانوان را ادامه خواهد داد تا انشاالله با تلاش  وکوشش بیشتر ، قرار گرفتن روی سکوی آسیایی بویژه در بازیهای داخلسالن آسیا که آبان‌ماه در تایلند، پیش روی ما قرار دارد، محقق شود.

دبیر فدراسیون هاکی با بیان اینکه برنامه‌ریزی فدراسیون در مسیر رشد وتوسعه‌‌ی این رشته با قدرت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: آقای حجتالاسلام سیدهاشم حسینی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمریکی از حامیان هاکی کشور بوده بطوریکه در یک سال اخیر در زمینه‌‌هایمختلف از جمله، هتل برای اسکان تیم‌ها همچنین در اختیار گذاشتن سالنبرای اردوها و تمرینات تیم‌های رده‌های سنی مختلف هاکی، همکاریقابل توجه و و متعهدانه‌ای داشتند و  حمایت‌های این  سازمان در زمینه‌یسالن، نقش مهمی در استمرار اقتدار هاکی آقایان و تکرار پنجمی بانواندر آسیا داشت.

امیر‌محمود علی‌آبادی گفت: لازم می‌دانم از حمایت‌های موثر سازمان هلال احمر در راستای توسعه و پیشرفت هاکیتشکر کنم، قطعا حمایت‌هایی که صورت گرفت، اثرات مثبتی در جامعه‌ی هاکی کشور داشته است که امیدوارم همچناناستمرار یابد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا