ورزشی

اقدام عجیب فدراسیون در برگزاری آل‌استار در روزهای غم انگیز وداع بادو بسکتبالیست قزوینی

رویداد آل آستار در شرایطی قرار است جمعه ۲۷ بهمن ماه در سالن محمود مشحون برگزار شود که جامعه‌ی این رشته در سوگ دو پسررعنای بسکتبالیست قزوینی قرار دارند و مخاطبان این رشته به شدت تحت تاثیر این غم هستند.

برنامه ریزی رویداد آل استار از سوی فدراسیون بسکتبال با محوریت وحید ابوالحسنی کارشناس، مفسر و مربی بسکتبال آغاز شد کهالبته نحوه و فرآیند حاکم بر آن با انتقادات زیادی از سوی اهالی فن همراه است اما در هر صورت برگزاری این رویداد در مجموع، مثبتارزیابی می شود.

بویژه اینکه فدراسیون بسکتبال از اسفندماه ۱۴۰۰ معمولا ناکامی های فراوانی را تجربه کرده و این اتفاق که با خلاقیت وحید ابوالحسنیصورت می گیرد، از معدود اتفاقات خوب در دوره‌ی مدیریت جواد داوری در این فدراسیون است.

اما نکته آن جاست که جامعه‌ی بسکتبال در غم از دست دادن دو بازیکن تیم نوجوانان استان قزوین در  شوک و سوگ به سر می برند.

بازیکنانی که در هنگام بازگشت مسبقات کشوری از قم به قزوین دچار سانحه شدند و هنوز یک بازیکن دیگر همچنان در بخش مراقبتهای ویژه بستری است.

پر کشیدن این دو نوجوان رعنا بشدت جامعه‌ی بسکتبال را سوگوار و عزادار کرده است و اکنون برگزاری رویداد آل آستار به عنوان یکرویداد جانبی آن هم در این شرایط، کمی عجیب به نظر می رسد.

فدراسیون بسکتبال می توانست این رویداد را به احترام خانواده‌ی این دو نوجوان فقید که برای حضور در مسابقات فدراسیون حضوریافته بودند، به تعویق اندازد اما در کمال تعجب آل استار در سالن زنده یاد مشحون قرار است برگزار شود.

فدراسیونی که معمولا پاسخگوی ناکامی های زیاد این رشته در دو سال اخیر نبوده، بسیار بعید به نظر می رسد که در خصوص برگزاریآل استار در شرایطی که جامعه‌ی این رشته هم سوگوار است، توضیح دهد

نگته‌ی دیگر اینجاست که فدراسیون برای این رویداد تا حد زیادی دچار مشکل شده بود تا جاییکه مجبور شدند، یکی از نفراتی را که چندوقت پیش، به سالن راه نداده بودند برای بحث تبلیغات به فدراسیون بازگردانند و یکی از کارمندان مستعفی سازمان لیگ هم برایبرگزاری آل استار، فعلا بازگشته است.

شایسته است که در این روزها به جای برگزاری آل استار، مراسم یادبود برای نوجوانان فقید بسکتبتل ایران برگزار شود اما افسوس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا