اسلایدورزشی

بازیکنان ایرانی بالاتر از دلپیرو و بوفون!

زاوش محمدی: به تازگی سیاوش یزدانی و سیامک نعمتی دو بازیکن استقلال و پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته شدند و قرار است تیم های جدید خود را معرفی کنند. گرچه سیامک نعمتی با مدیران پرسپولیس به توافق نهایی برای جدایی نرسید و در این تیم ماندنی شد اما کم نبودند بازیکنانی که در سالهای اخیر از این دو تیم پرطرفدار کنار گذاشته شدند اما با انتشار پستهایی اینستاگرامی اقدام به گلایه کردند.

سیاوش یزدانی در پست اینستاگرامی خود بمب ترکاندن علی فتح الله زاده را عامل جدایی خود دانسته و معتقد بود قربانی شده است. او همچنین در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشته بود که با وجود مصدومیت برای استقلال بازی کرده اما کسی به این موضوع اشاره نکرده است.

منت بر سر هوادار

در سالهای اخیر بارها شاهد این بودیم که بازیکنان این دو تیم پس از جدایی منتهایی بر سر هواداران و باشگاه گذاشته اند. کم نبودند بازیکنانی مدعی شش آتشه بودن داشتند اما پس از جدایی از این دو تیم بلافاصله لوگو یک تیم دیگر را بوسیدند و عکس گرفتند و پس از آن در یک لایو اینستاگرامی منت بر سر هواداران گذاشتند. این بازیکنان یادشان رفته پیش از تولد آنها این دو باشگاه وجود خارجی داشته و حتی قهرمانی های متنوع داخلی و بین المللی کسب کرده بود. این بازیکنان از کنار بازی در پرسپولیس و استقلال به تیم ملی رسیدند و حتی با فعل شدن آپشن‌های متنوع شان پول های زیادی به جیب زدند اما در زمان شکست هیچ جوابی به هواداران ندادند. هوادارانی که در گرما و سرما، زیر باران و برف برای تشویق تیم محبوب شان کیلومترها طی کردند اما این بازیکنان بدون هیچ جوابی به آنها به تیمی دیگر رفتند و حتی باشگاه را به بستن پنجره نقل و انتقالاتی تهدید کردند.

بازیکنان ایرانی بالاتر از دلپیرو و بوفون!

بالاتر از بوفون و دلپپرو؟

الساندرو دلپیرو و بوفون دو اسطوره باشگاه یوونتوس بودند که تا سالهای سال رکورد و افتخارات آنها تکرار نخواهد شد. دلپیرو به پادشاه تورین معروف است و هواداران این تیم او را می پرستند. روزی که کونته سرمربی وقت بانوی پیر شماره ۱۰ تیمش را نخواست، او بدون هیچ حرف اضافه ای بازی خداحافظی اش را انجام داد و تنها با چشمانی اشک بار از تیم محبوبش جدا شد. او هیچوقت سر هواداران تیمش غر نزد و اتفاقات بیرونی را عامل جدایی اش ندانست. همچنین اتفاقی دو بار برای بوفون رقم خورد. او یک بار از یووه جدا و به پاریسن ژرمن پیوست. سپس دوباره سنگربان بانوی پیر شد اما باز هم از این تیم جدا و راهی سری B شد.

ستاره های کم نور فوتبال ما که پول های حرفه ای می گیرند و ماشین های لاکچری سوار می شوند، در این روزهایی که مردم ما زیر فشار مسائل اقتصادی هستند و تنها دلخوشی آنها فوتبال است، کاش کمتر بر سر آنها منت می گذاشتند و حرفه ای بودن را از بازیکنان اروپایی یاد می گرفتند.

اقدام‌های عجیب باشگاه‌ها

در این بین نباید از اقدامات عجیب باشگاه‌ها هم چشم پوشی کرد. در همین تابستان اخیر مدیران وقت باشگاه استقلال در حالی قرارداد ارسلان مطهری را دو ساله تمدید کردند که تنها چند ساعت مانده به پایان زمان نقل و انتقالات از او خواستند تا قراردادش را فسخ کند تا جای خالی برای جذب کاوه رضایی باز شود. مطهری تن به خواسته مدیران وقت استقلال نداد تا رضایی که چند هفته ای با استقلال تمرین کرده بود راهی تبریز و تراکتور شود. همین اتفاق برای سیامک نعمتی افتاد و در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، گل محمدی او را در لیست مازاد قرار داد تا او نتواند با باشگاه برای جدایی به توافق برسد.

بیشتر بخوانید:

35 251

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا