اسلایدورزشی

استیلی: بازیکن نباید فکر کند بزرگتر از تیم ملی است/ سرپرست باید فوتبالی باشد

به گزارش صفحه تجارت، حمید استیلی روز جمعه در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد حواشی تیم ملی در زمان سرپرستی خود اظهار داشت: مدیریت تیم خیلی مهم است. اگر بازیکن احساس کند که از تیم ملی بزرگتر است، این مشکلات به وجود می‌آید. باید بدانیم تیم اولویت است. همین استوری‌ها شروع ماجرا بود. سردار آزمون در حمایت از دراگان اسکوچیچ استوری گذاشت و بقیه بازیکنان شاکی شدند که چرا این اتفاق افتاده است. همه باید از قوانین تبعیت کنند و هیچ فرقی بین بازیکنان نباشد. تبعیض تیم را نابود می‌کند. در خانواده هم همینطور است. 

وی ادامه داد: در این دو بازی از ۲۲ بازیکن استفاده کردیم و این پتانسیل تیم را نشان می‌دهد. ما از لحاظ بازیکن خیلی غنی هستیم. سرمربی خیلی تاثیرگذار است. اسکوچیچ هم متوجه این موضوع شده بود و می‌خواست این کار را کند اما زمان اجازه نداد. 

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: شاید همه در حرف بگوییم سرباز تیم ملی هستیم اما باید در عمل آن را نشان دهیم. 

استیلی در پاسخ به این پرسش که آیا از هیات رییسه فدراسیون فوتبال کسی دوست داشت روی نیمکت به جای او بنشیند، گفت: خیلی مهم است کسی در جام جهانی روی نیمکت باشد که او را بشناسند. یک فوتبالی باید سرپرست باشد. وقتی با آمریکا همگروه شدیم، خیلی‌ها سمت من آمدند و در این خصوص مصاحبه کردند. شخص سرپرست باید زبان هم بلد باشد. برخی اوقات باید برای منافع کشورمان، از منافع خود بگذریم. اگر اینگونه باشد، قطعا موفق می‌شویم. 

وی در مورد زوج خط دفاعی شجاع خلیل‌زاده و محمد حسین کنعانی‌زادگان تصریح کرد: ما چهار دفاع وسط فوق‌العاده داریم. شجاع و کنعانی بیش از دو سال کنار یکدیگر بوده‌اند و هماهنگ هستند. کنعانی‌زادگان در دو بازی اخیر بیشترین زمان بازی را داشت و به نظرم یکی از مدافعین اصلی کارلوس کی‌روش در جام جهانی باشد. یک انتخاب دیگر می‌ماند و این نظر کی‌روش است. خلیل‌زاده در بازی اروگوئه واقعا خوب بود و جلوی شوت‌ها قرار می‌گرفت. به نظرم زوج کنعانی‌زادگان و شجاع مناسب هستند.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا