ورزشی

مجیدی: روحیه جنگندگی تیمم را دوست دارم/ چیزی تمام نشده است

سرمربی استقلال می‌گوید شهرخودرو روز پرفشاری برای آبی‌پوشان پایتخت ایجاد کرد.

به گزارش صفحه تجارت، استقلال امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر شهرخودرو را شکست داد. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بسیار بازی سخت و پرفشاری برای ما بود. تیم شهرخودرو نسبت به نیم فصل اول، فوق‌العاده بهتر شده و پیشرفته کرده است. به آقای سیدعباسی تبریک می‌گویم که تیمش واقعا بسیار بانظم در ۹۰ دقیقه بازی کرد و بازی را برای ما سخت کرد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این همان روحیه جنگندگی است که من در استقلال دوست دارم تا دقیقه ۹۰ ادامه داشته باشد. از بازیکنانم ممنونم.

او افزود: بازیکنانم می‌توانند امشب بسیار خوشحال باشند. فردا که برای ریکاوری می‌آیند باید تمام تمرکزشان را برای بازی با فولاد بگذارند. هیچ اتفاقی رخ نداده و چهار بازی باقی مانده است. ما برای بازی با فولاد همانطور تمرکز می‌کنیم که برای بازی‌های قبلی تمرکز کردیم و به پیروزی رسیدیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. مجددا از بازیکنان تشکر می‌کنم که تا دقیقه ۹۰ تلاش کردند. از هواداران هم ممنونم که تیم را حمایت کردند.

سرمربی استقلال درباره مالکیت توپ تیمش در دقایق پایانی بازی و حفظ روحیه بازیکنان گفت: از بزرگان تیم تشکر می‌کنم که در این امر به من کمک کردند. چه زمانی که بازی‌ها را بردیم و چه مساوی شده، تنها صحبت من با بازیکنان این بود که مدل استقلالی بازی کنند. این همان مدل استقلالی است که هواداران تا دقیقه ۹۰ می‌نشینند و منتظر برد تیمشان هستند. این موضوعی که گفتید به خاطر بازیکنان است و از آن‌ها ممنونم.

مجیدی درباره راهکارش برای مقابله با وقت‌کشی حریفان توضیح داد: طبیعی است. شما نقاط منفی شهرخودرو را دیدید ولی من نکات مثبتش را هم می‌بینم. آن‌ها در فاز دفاعی بسیار بانظم بازی کردند. در طول ۲۶ هفته، یکی از بانظم‌ترین تیم‌هایی بود که با آن بازی کردیم که این پیشرفت به خاطر وجود آقای سیدعباسی است که در این تیم خوب کار کرده است. اتفاقی که می‌گویید در فوتبال طبیعی است چرا که آن‌ها در زمین حریف بازی می‌کردند و یک امتیاز هم برایشان خوب بود. مهم این است که بازیکنان تمرکزشان را حفظ کردند و در دقیقه ۹۰ به پیروزی رسیدند.

او درباره مشکل تیمش در موقعیت‌سازی بیان کرد: من با حرفتان اصلا موافق نیستم. اگر سوال دیگری هست،‌ پرسیده شود.

سرمربی استقلال درباره حواشی‌ای که پس از دوباره به جریان افتادن پرونده بازیکن گابنی پیش آمد و صحبتی که با بازیکنانش برای حفظ تمرکزشان انجام داده، اظهار کرد: همان صحبتی که در رختکن با آن‌ها کردم. امشب برای برد تیم‌شان می‌توانند خوشحال باشند ولی از فردا تمرکز تیم روی بازی با فولاد است و کسی نباید درباره بازی با شهرخودرو صحبت کند. ممکن است در جلسه آنالیز نقاط ضعف و قوتمان را نشان دهیم ولی کسی حق ندارد به بازی با شهرخودرو فکر کند. باید تمرکز بازیکنان روی بازی با فولاد باشد. بازی بسیار سختی است و چهار بازی سخت داریم که باید باتمرکز کامل در این چهار بازی حضور پیدا کنیم.

مجیدی درباره قهرمانی استقلال با دو برد دیگر و در پاسخ به این سوال که می‌خواهد زودتر از موعد قهرمان لیگ برتر شود، گفت: من از هفته‌های قبل، تفکرمان این است که بازی به بازی پیش برویم. تمرکزمان روی بازی با فولاد است و کاری به نتایج تیم‌های دیگر نداریم و کار خودمان را می‌کنیم. تمام تمرکز ما برای بازی آینده است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

او در ادامه درباره مهمان ویژه‌ای که به نشست خبری آورده بود، بیان کرد: آقا شهاب لطف کرده بود و به تمرین آمده بود. من به او قول داده بودم که اگر پیروز شویم، می‌تواند با من به کنفرانس خبری بیاید. اگر دوستان اجازه دهند، آقا شهاب هم یک دقیقه صحبت کنند.

در ادامه شهاب، پسر سندرم داونی که به همراه فرهاد مجیدی به نشست خبری آمده بود، درباره استقلال صحبت کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا