ورزشی

اتفاقی جدید و نیکو در بسکتبال/پیام تبریک باشگاه آینده‌سازان به طبیعت

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی آینده‌سازان که برای دومین بار تیم بسکتبالشان لیگ برتری شده است در اتفاقیخوب در بسکتبال، قهرمانی تیم بسکتبال طبیعت اسلام‌شهر را در لیگ برار تبریک گفت.

حسن نگهداری مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی آینده‌سازان که به عنوان سرمربی هم تیم بسکتبال آینده‌سازان تهرانرا برای دومین بار به لیگ برتر بسکتبال رساند تا تهران بعد از طبیعت و مهرام دارای سه سهمیه‌ی لیگ برتری دربسکتبتل کشور برای فصل بعد شود، در پیامی قهرمانی تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر. در لیگ برتر بسکتبال کشور راتبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای مهدی نوروزی

مدیرعامل محترم باشگاه طبیعت اسلام‌شهر

سلام و احترام

هماوردی‌های بیست‌‌ و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال با نمایشی از توانمندی و  زیبایی‌های این ورزش مهیج  ازسوی مردان رعنای تیم طبیعت اسلام‌شهر همراه بود که فرجام آن، جام قهرمانی برای این تیم مقتدر بود.

فتح جام قهرمانی رویداد رقابتی لیگ برتر بسکتبال کشور با عزت و شایستگی برای طبیعت به ارمغان آمد و صفحاتاول تاریخ این باشگاه حرفه‌ای را با نیکویی و افتخار نگاشت.

عنوان قهرمانیوکسب سهمیه‌ی آسیایی را به جنابعالی و همکاران محترم، بازیکنان شایسته و کادر فنی و سرپرستیمجرب و کلیه‌ی مجموعه‌ی فاخر طبیعت همچنین مردم فهیم و ورزشدوست اسلام‌شهر تبریک می‌گویم و برای این تیم درادامه‌ی مسیر حرفه‌ای در بسکتبال ایران و قاره کهن آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

حسن نگهداری

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی آینده‌سازان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا