ورزشی

اهمیت ورزش بانوان برای تحقق شعار ایران قوی، ورزش قوی/ طاهره علی‌آبادی جانشین کاظمی پور می شود؟

تقویت  حوزه معاونت توسعه‌ی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در راستای تحقق شعار ایران قوی ورزش قوی اهمیت زیادی دارد وسابقه‌ی وزیر کنونی ورزش و جوانان نشان داده است که همواره حمایت خوبی از ورزش بانوان داشته است.

حوزه معاونت ورزش بانوان همواره از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که باید بستر مناسب برای پیشرفت جامعه‌ی مخاطب خود راایجاد کند و در طی این سال ها هم  در ابعاد قهرمانی و همگانی مشهود بوده است.

در طی این سالها  در ورزش بانوان در قالب سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش و بانوان فعالیت داشته و دورانی همراه با فراز و فرود راسپری کرده است  اما در طی دو‌سال گذشته این حوزه نتوانسته همچون گذشته، عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

هر چند که بسیاری از افتخارات خاص در طی این دو سال رقم خورد اما بر کسی پوشیده نیست که موفقیت های اخیر ورزش بانوان،نتیجه‌ی برنامه ریزی سال‌های گذشته بود که نتیجه‌ی آن در این دوره حاصل شد.

در طی برخی تغییر و تحولات که در طی روزهای گذشته در وزارت ورزش و جوانان رخ داده، بسیاری بر این باورند که تغییر در حوزهمعاونت ورزش بانوان نیز قریب آلوقوع به نظر می رسد و هیچ شکی نیست که بخشی از حرکت ورزش کشور بر مدار تحقق شعار ایرانقوی ورزش قوی باید با محوریت ورزش بانوان صورت گیرد و در این بین افکار و اندیشه های بهتر باید تزریق شود تا مسیر بهتری دررسیدن به توسعخ و‌ تعالی ورزش کشور پدید آید.

برای این معاونت مهم، برخی از خبرگزاری ها نام طاهره علی آبادی یکی از مدیران ورزش بانوان را به عنوان گزینه‌ی اصلی معاونتوسعه‌ی ورزش بانوان اعلام کرده‌اند که بزودی در این سمت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

طاهره علی آبادی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست و می تواند در دولت مردمی، زمینه ساز اتفاقات خوب در ورزش بانوانکشور باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا