ورزشی

تهدید ساره جوانمردی به عدم شرکت در پارالمپیک پاریس

ساره جوانمردی روز دوشنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین که توسط شهرداری تهران و سازمان ورزش شهرداری برگزار شد، درباره حضورش در پارالمپیک پاریس اظهار داشت: فدراسیون جانبازان و توانیابان قول داده شرایط خوبی برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس در رشته تیراندازی فراهم کند که متاسفاته تا این لحظه هیچ اتفاقی رخ نداده است. اگر فضا از نظر مربی، تمرینی و امکانات فراهم نشود و قول‌هایی که داده‌اند عملی نشود، ترجیح می‌دهم در پارالمپیک پاریس حضور پیدا نکنم. چون با بچه در چنین شرایطی واقعا سخت است.

وی افزود: در حال حاضر با بچه برای من شرایط حضور در تمرینات واقعا سخت است و اگر برای حضور در پارالمپیک حمایت‌های لازم صورت نگیرد، قطعا تصمیم خواهم گرفت که در پاریس شرکت نکنم مگر این که مسئولان به قول‌های داده شده عمل کنند.

جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو موفق شد به مدال نقره این بازی‌ها درست پیدا کند.

ساره جوانمردی از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ ورزش ایران در بازی های پارالمپیک و پاراآسیایی است اما تهدید این ورزشکار به عدم حضور در بازی های پارالمپیک پاریس در شرایطی صورت می گیرد که با حمایت های صورت گرفته از سوی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و کمیته ملی پارالمپیک به همراه همسر و نوزاد خود حضور یافت و مورد توجه‌ی جهانی هم قرار گرفت.

تخدید این ورزشکار به هیچ وجه زیبنده به نظر نمی رسد و هر ورزشکاری باید در حد جایگاه خود به بیان نقطه نظرات خود بپردازد.

شکی نیست که ورزشکارانی در این سطح، نیاز به حمایت جدی دارند اما ادبیات تهدید بیانگر ورزشکار سالاری است که ریشه آن باید خشک شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا