ورزشی

زمانپور برنده ی بازی های بزرگ لیگ برتر بسکتبال بانوان

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان با برتری مهرسان در رویارویی با گروه بهمن  همراه بود تا بار دیگر اندیشه‌ی های آزادهزمانپور تعیین کننده‌ی تیم برتر مصاف‌های سخت فصل جاری باشد.

امروز جمعه ۱ دی ماه در نخستین دیدار این هفته تیم‌های مهرسان تهران و گروه بهمن تهران به رقابت پرداختند و در نهایت تیم مهرسانبا برتری ۵۵ بر ۵۴ به پیروزی رسید. شادی عبدالوند با ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن شد.

این بازی تقابل اندیشه های آزاده‌ زمانپور و فریناز طائرپور بود که همچون بازی رفت باز هم با برتری زمانپور همراه بود تا او و تیمشهمچنان مدعی اول عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشد.

 

در دیگر بازی هفته هفتم ذوب آهن اصفهان مقابل بینالود خودرو نیشابور به میدان رفت و با نتیجه ۱۰۱ بر ۴۳ تیم حریف را مغلوب کرد. در این دیدار انیس مرادی با ۱۵ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۳۳ بهترین بازیکن بود.

 

کنکو تهران در هفته هفتم با تیم ستاد گاز تهران دیدار کرد و با نتیجه ۶۹ بر ۴۴ این بازی را واگذار کرد. فاطمه سادات فاطمی با ۱۷امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ توپ ربایی و کارایی ۱۷ موثرترین بازیکن این بازی شد.

دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و آکادمی سحر تهران با پیروزی آکادمی سحر با نتیجه ۷۸ بر ۷۷ به پایان رسید. در این دیدار Kourtni Dinae Perry با ۱۹ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا