ورزشی

رئیس هیات تنیس منطقه آزاد انزلی مطرح کرد: حضور ۴ تیم از منطقه آزاد انزلی در جام حذفی تنیس کشور/ جام حذفی تنیس امسال جذاب تر خواهد بود

گلناز عبدالپناه با بیان اینکه چهار نیم از منطقه آزاد انزلی برای حضور در جام حذفی تنیس ۱۴۰۲ شرکت خواهند کرد، گفت: جام حذفیتنیس سال جاری با توجه به موفقیت های اخیر تنیس ایران در ابعاد ملی جذاب تر از دوره های قبل برگزار خواهد شد.

گلناز عبدالپناه رئیس هیات تنیس منطقه آزاد انزلی گفت: چهار تیم هیات تنیس منطقه آزاد الف و ب همچنین انبوه سازان  الف و ب چهارتیمی هستند که از منطقه آزاد انزلی در مسابقات جام حذفی تنیس ۱۴۰۲ که بهمن ماه در کیش برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

او ادامه داد: تنیس در منطقه آزاد انزلی از ظرفیت خوبی برخوردار است و جام حذفی تنیس هم از رویدادهای رقابتی مهم داخلیمحسوب می شود و امیدوارم حضور چهار تیم از منطقه آزاد انزلی با اثرات مثبت توسعه ای در ایم منطقه همراه باشد.

گلناز عبدالپناه موفقیت های اخیر تنیس ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تیم های ملی تنیس آقایان و بانوان در مسابقاتدیویس کاپ و بیلی جین کینگ کاپ نتایج خوبی بدست آوردند و این مهم قطعا اثرات بسیار مثبتی را در جامعه‌ی تنیس داشته و شور وهیجان این رشته را بیش از گذشته کرده است و قطعا جام حذفی امسال هم با کیفیت و جذابیت بالایی به نسبت ادوار گذشته برگزارخواهد شد که می تواند به رشد تنیس کشورمان کمک کند.

رئیس هیات تنیس منطقه آزاد انزلی گفت: فدراسیون تنیس در این دوره، مجوز میزبانی های بسیار خوب را برای کشورمان در ابعاد بینالمللی کسب کرده و رونق خوبی در برگزاری رویدادهای رقابتی تنیس در یکی دو سال گذشته بوجود آمده که  باعث ارتقا تنیس ایران دررنگینگ ها شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا