اسلایدتکنولوژی

پای جک دورسی به دعوای ایلان ماسک با توییتر باز شد

به گزارش خبرگزاری سیمای وطن، ایلان ماسک در ماجرایی جنجالی پیشنهادی ۴۴ میلیارد دلاری برای خرید توییتر روی میز گذاشت و پس از چندی که در صدر اخبار دنیای تکنولوژی بود، پیشنهادش را پس گرفت.

ماسک ادعا کرد که توییتر مدارکی مستند برای مشخص کردن تعداد اکانت‌های فیک ارائه نکرده است و به همین دلیل از خرید این غول دنیای شبکه‌های اجتماعی پشیمان شده است.

همین کافی بود تا توییتر کار را به دادگاه بکشاند. توییتر امیدوار است که دادگاه ایلان ماسک را مجبور به اجرای قرار داد و خرید توییتر کند.

حالا ایلان ماسک در اقدام جنجالی دیگری جک دورسی را به دادگاه فراخوانده است و امیدوار است با صحبت‌های او ادعایش درباره اکانت‌های فیک توییتر را اثبات کند. جک دورسی و ایلان ماسک سابقه دوستی دارند.

دورسی نوامبر سال پیش از مدیریت توییتر کناره گرفت و هنگامی که ماسک پیشنهاد خرید توییتر را ارائه کرد، از او حمایت کرد.

ماسک چندی پیش حدود ۷ میلیارد دلار از سهامش در تسلا را فروخت و اعلام کرد که در صورتی که مجبور به خرید توییتر شود به این پول نیاز خواهد داشت.

ناگفته نماند که ماسک نیز در اقدامی متقابل از توییتر شکایت کرده و مدعی شده است که بر اساس ارزیابی تیم کارشناسی او حدود ۱۰ درصد از کاربران فعال روزانه در توییتر ربات هستند. توییتر سهم ربات‌ها از کاربرهای روزانه‌اش را ۵ درصد اعلام کرده است.

منبع:‌ بی‌بی‌سی

۵۸۵۸

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا