اسلایدورزشی

امیری: تا پای جان برای سربلندی کشورمان می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار اعزامی صفحه تجارت به قطر، وحید امیری روز شنبه در نشست خبری تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ تصریح کرد: خیلی خوشحالم برای دومین بار در تیم‌ ملی به عنوان بازیکن حضور دارم و هدف ما این است تا این مسابقات در ورزش ایران ثبت شود و بهترین نتایج تاریخ را کسب کنیم.

امیری در پاسخ به سوال خبرنگار صفحه تجارت مبنی بر اینکه تیم ایران‌ از دوره گذشته به تکامل بیشتری رسیده و امیدواری به این تیم چقدر است، گفت: تیم ما پتانسیل تاریخ‌سازی دارد اما کار سخت است. نسبت به دوره قبل فرصت اندکی داشتیم ولی نقطه اتکا تیم ملی ایران اتحاد و همبستگی‌مان است. ما تا پای‌ جان برای سربلندی کشورمان می‌جنگیم. تلاش کادرفنی و ذهنیتی که از یکسال گذشته ایجاد شده تا به موفقیت برسیم.

وی همچنین عنوان کرد: با مردمی که عزیزان خود را از دست دادند همدردی‌ می‌کنیم‌.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه رئیس فیفا گفته امیدوارم ایران روزی‌ میزبان‌ رویداد بزرگی چون جام جهانی باشد، بیان کرد: خوشحالم او چنین نظری به کشور ما دارد و امیدوارم روزی‌ این اتفاق رخ دهد چرا که مردم ایران با فوتبال زندگی می‌کنند.

امیری در پاسخ به سوال خبرنگار صفحه تجارت مبنی بر اینکه بعد از مصدومیت سختی که داشتید چه انگیزه‌ای‌ موجب شد که خود را به کادرفنی تحمیل کنید، بیان کرد: واقعا مصدومیت سختی داشتم اما خیلی تلاش کردم و امروز خوشحالم‌ به عنوان سرباز در تیم‌ ملی هستم . همه متحد هستیم تا یک جام جهانی‌ خوب را برای تیم ایران رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر این که تیم ملی انگلیس چطور تیمی است، گفت: بنظرم همه موافقند که لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست و بهترین بازیکنان جهان در آن حضور دارند و همین موجب می‌شود فوتبال این کشور روز به روز پیشرفت می‌کند. اما می‌گویم‌ ایرانی‌ها مثل جنگجو و فایتر تا لحظه‌ای که توان داشته‌ باشند، می‌جنگند و این مساله را به زمین موکول می‌کنیم.

یک خبرنگار خارجی از او در مورد صحنه لایی زدنش به جرارد پیکه در جام جهانی قبلی پرسید و امیری گفت: هر کاری می‌کنیم برای موفقیت تیم ملی‌ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا